ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ.
ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ.
ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΤΑΣ.
Διαφημιστικά φυλλάδια – έντυπα – flyer αποτελούν μορφή διαφήμισης που σας δίνει τη δυνατότητα να απευθυνθείτε σε ευρύ κοινό με σκοπό να το ενημερώσετε για την επιχείρηση σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Είναι ένα αποτελεσματικό μέσο προώθησης των επιχειρηματικών σας δραστηριοτήτων και προσέλκυσης του κοινού. Τα διαφημιστικά φυλλάδια καταλήγουν στα χέρια των υποψήφιων πελατών είτε μέσω ταχυδρομείου, είτε ως ένθετα εφημερίδων, είτε μέσω της διανομής με το χέρι.
Ιδιαίτερα σημαντικές για την επιτυχία του, είναι οι πληροφορίες που θα αποτελέσουν το περιεχόμενο των διαφημιστικών φυλλαδίων. Αν και αποτελούν ισχυρά διαφημιστικά μέσα, η χωρητικότητα των διαφημιστικών φυλλαδίων είναι περιορισμένη. Μπορεί να είναι μονής ή διπλής όψεως. Το στυλ είναι καθαρά δική σας επιλογή και είναι αυτό που καθορίζει το χώρο στον οποίο θα διαφημίσετε τις υπηρεσίες σας.
Μια βασική προτεραιότητα είναι να καθορίσετε το περιεχόμενο και το μήνυμα του διαφημιστικού φυλλαδίου. Μπορεί να θέλετε να δώσετε έμφαση σε μια συγκεκριμένη πλευρά της επιχείρησης σας ή να πληροφορήσετε γενικά το κοινό σας. Αυτό που πρέπει αρχικά να κάνετε είναι να ετοιμάσετε ένα πρόχειρο σχέδιο του διαφημιστικού φυλλαδίου σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικεντρωθείτε στα στοιχεία του σχεδίου. Καθώς έχετε λίγο χώρο στη διάθεση σας, οι πληροφορίες πρέπει να είναι περιορισμένες. Καλό είναι το διαφημιστικό φυλλάδιο να μην παρουσιάζει περισσότερες από τέσσερις ή πέντε σημαντικές πληροφορίες ώστε να μην προκαλεί σύγχυση στους αναγνώστες βομβαρδίζοντας τους με περιττές πληροφορίες. Ουσιαστικά, στόχος των διαφημιστικών φυλλαδίων είναι να ενημερώνουν το κοινό για τις υπηρεσίες γρήγορα και αποτελεσματικά .