Σχεδιασμός Λογότυπου – Εταιρικής Ταυτότητας‎

Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται μια επιχείρηση για να προσελκύσει πελάτες είναι να την γνωρίζουν την ύπαρξή της, να μπορούν να την ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες του χώρου και να είναι πληροφορημένοι για το που μπορεί να τους φανεί χρήσιμη.

Ο σχεδιασμός ταυτότητας (branding) ουσιαστικά περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που αφορούν την ταυτοποίηση μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος τόσο στην αγορά όσο και στη συνείδηση του καταναλωτή. Η ταυτοποίηση αυτή περιλαμβάνει τόσο την γνώση ύπαρξης από τους δυνητικούς πελάτες όσο και την γνώση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι περισσότεροι θεωρούν ότι το branding είναι ένας επιστημονικός όρος για την δημιουργία ενός λογοτύπου, όμως αντίθετα είναι πολύ περισσότερα. Είναι το σύνολο των ενεργειών που πρέπει να γίνουν για να καταστήσουν ένα προϊόν ή μια επιχείρηση ξεχωριστά.

Στηv AlkodiGroup σχεδιάζουμε μαζί σας όλες τις ενέργειες που αφορούν την προβολή στο κοινό, μιας επιχείρησης ή ενός προϊόντος και μελετώντας την αγορά στην οποία θα επιχειρήσει, προτείνει όλες εκείνες τις ενέργειες που χρειάζονται για να επιτευχθεί με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο η αναγνώριση μιας φίρμας

Λογότυπο

Ένα εμπορικό σήμα ή αλλιώς το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι ένας περίπλοκος & ζωντανός οργανισμός. Αποτελείται από πολλά χαρακτηριστικά που πρέπει να ενσωματωθούν σε ένα ενιαίο λειτουργικό σύνολο και να θεωρηθεί η ταυτότητα της επιχείρησης/εταιρείας.

Οι άνθρωποι γενικότερα είναι πλάσματα που εξαρτιόνται πολύ από την αίσθηση της όρασης. Για τον απλό αυτό λόγο, οι εταιρείες/επιχειρήσεις ανεξαρτήτου μεγέθους, που θέλουν να δημιουργήσουν ένα επιτυχημένο branding δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα σχεδιασμό ενός λογότυπου. Ίσως το σημαντικότερο συστατικό για το Branding Strategy που έχουν αποφασίσει να ακολουθήσουν.

Για όσους δεν έχουν κατανοήσει ακόμη την σημαντικότητα ενός λογότυπου για την εταιρεία/επιχείρηση δείτε μερικούς ακόμη λόγους:

Οπτική Επικοινωνία 

Όπως το πρόσωπο είναι η πρώτη εικόνα ενός ανθρώπου, το ίδιο είναι και το λογότυπο για μια εταιρεία/επιχείρηση. Είναι η πρώτη εικόνα. Ένα καλοσχεδιασμένο λογότυπο είναι το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού για την εκάστοτε επιχείρηση/εταιρεία.

Μνήμη

Οι άνθρωποι τείνουν να θυμούνται πολύ πιο εύκολα λογότυπα παρά ονόματα. Σχεδιάζοντας προσεκτικά ένα λογότυπο που αντιπροσωπεύει την επιχείρηση, αυξάνονται οι πιθανότητες, αυτό να αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των μελλοντικών πελατών σας. Να θυμάστε πως η ποιότητα του λογότυπου αντιπροσωπεύει την ποιότητα των υπηρεσιών/προϊόντων σας.

Μοναδικότητα

Σε ένα χαοτικό επιχειρηματικό περιβάλλον, ένα καλό λογότυπο σε κάνει να ξεχωρίζεις. Η διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές και το να κερδίσεις την πρώτη ματιά είναι απαραίτητο συσταστικό στην εποχή που ζούμε. Το λογότυπο από μόνο του φυσικά δεν αρκεί. Μια συντονισμένη όμως στρατηγική σε συνδυασμό με ένα δυνατό branding είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρηση/εταιρεία σήμερα.

Εμείς στην Alkodi σχεδιάζουμε όλα τα λογότυπα μελετώντας τις μοναδικές ιδιότητες της επιχείρησης ή και του προϊόντος σας.  Το λογότυπό σας απεικονίζει άμεσα το εμπορικό σήμα, τις πεποιθήσεις και την τοποθέτησή σας στην αγορά. Η κατανόηση της επιχείρησής σας διαδραματίζει έναν ζωτικής σημασίας ρόλο στην προσαρμογή του δημιουργικού σχεδίου μας για να ανταποκριθεί στις μοναδικές επιχειρησιακές ανάγκες σας.

Στην Alkodi έχουμε μια δοκιμασμένη και δημιουργική διαδικασία που λειτουργεί για να δημιουργηθεί το μοναδικό λογότυπο της επιχείρησή σας.

Εταιρική Ταυτότητα

Στην επιχειρηματική πρακτική η εταιρική ταυτότητα ορίζεται από τους περισσότερους ερευνητές ως η κεντρική στρατηγική της επιχείρησης, η οποία δρα στη λειτουργία της ως καθοδηγητικό και κατευθυντήριο πρότυπο και έχει ως αποστολή την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των σκοπών και των στόχων της. Στην επιχειρηματική ορολογία ο όρος εταιρική ταυτότητα σε παράλληλη εξέταση παραπέμπει σε εκείνα τα στοιχεία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία προσδιορίζουν την προσωπικότητα και το προφίλ μιας επιχείρησης και αποτελούν κριτήρια διαφοροποίησης από τους ανταγωνιστές της.

Πρόκειται για τα στοιχεία εκείνα τα οποία εκπέμπονται από την οργανωτική δομή, τις αξίες, τους κανόνες λειτουργίας, τις συνήθειες, τα ιδανικά, την ιδεολογία, τη συμπεριφορά και τις ενέργειες της επιχείρησης τόσο στο επιχειρηματικό, όσο και στο κοινωνικό περιβάλλον της, και τα οποία συνθέτουν τη συνολική εικόνα της και μεταδίδονται με τη βοήθεια επικοινωνιακών μέσων, μεθόδων και τεχνικών.