Διαφήμιση – προώθηση

ΔιαφήμισηΠροώθηση είναι διαδικασία γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μία υπηρεσία επί πληρωμή. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) που συνδέουν τον χρήστη με την αγορά ή την χρήση του προϊόντος και άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) όπως τεχνικά χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του προϊόντος σε σχέση με τα ανταγωνιστικά.

Η διαφήμιση ανήκει στο μείγμα προβολής και επικοινωνίας του τμήματος Μάρκετινγκ. Τα τελευταία χρόνια όλο και μεγαλύτερα ποσά ξοδεύονται από τις εταιρίες για την διαφημιστική προβολή των προϊόντων της. Εταιρίες κολοσσοί μπορεί να ξοδεύουν ακόμα και δισεκατομμύρια δολάρια ή ευρώ ετησίως.

Είναι δύσκολο να ορίσει κανείς τι μπορεί να υπονοεί ο όρος Προωθητικές ενέργειες. Ουσιαστικά περιλαμβάνει όλες τις διαφημιστικές και επικοινωνιακές δράσεις που εκτελεί μία εταιρία και εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο προβολής της σαω επιχείρηση, χωρίς όμως να εντάσσονται σε κάποια από τις υπόλοιπες κατηγορίες. Προωθητική ενέργεια λοιπόν μπορεί να είναι από τις δημόσιες σχέσεις ενός προσώπου, μέχρι τη συμμετοχή σε επαγγελματικές εκθέσεις. Οι ενέργειες αυτές είναι σημαντικές και όταν εκτελεστούν σωστά και ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Όμως αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς το σωστό σχεδιασμό και την προμελέτη που απαιτείται.

Στην AlkodiGroup μελετάμε την κάθε προωθητική ενέργεια ξεχωριστά και σχεδιάζουμε ένα λεπτομερές πλάνο υλοποίησης της για να μπορούμε να επιτύχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα. Μετράμε την αποτελεσματικότητα των ενεργειών αυτών και προτείνουμε μέτρα για τη βελτίωσή τους.